CASE

Casula Saneringsteknik

Uppdraget för Casula började en förfrågan om att justera företagets dåvarande logotyp. Det slutade med ett nytt koncept, inklusive en ny logotyp.

Efter kikat på logotypen och gjort en översiktlig inläsning kring företaget föreslog vi istället att ta fram ett helt nytt koncept för företaget – inklusive logotyp och visuell identitet.

Efter att ha klurat och klurat lite till landade vi i att anspela på sjukvård och läkemedel. Detta eftersom Casula ofta anlitas när olyckan varit framme, samtidigt som man med fördel kan anlita Casula i förebyggande syfte.

RÖster från kunder
kontakt

Hör av dig för ett samtal om hur vi kan bidra till ökad framgång för din organisation!

Fyll i formuläret, ring 0470-34 79 80 eller mejla info@ostlingcreative.se

HÖR av dig för att  starta resan till ett starkare varumärke

0470-34 79 80

20% rabatt!

Östling Creative fyller 20 år och vill fira tillsammans med dig! Därför erbjuder vi 20 procent rabatt på alla våra tjänster som bokas under november.

Passa på att boosta din marknadsföring till ett extra förmånligt pris!