CASE
Casula Saneringsteknik
Uppdraget för Casula började en förfrågan om att justera företagets dåvarande logotyp. Det slutade med ett nytt koncept, inklusive en ny logotyp.
Efter kikat på logotypen och gjort en översiktlig inläsning kring företaget föreslog vi istället att ta fram ett helt nytt koncept för företaget – inklusive logotyp och visuell identitet.
Efter att ha klurat och klurat lite till landade vi i att anspela på sjukvård och läkemedel. Detta eftersom Casula ofta anlitas när olyckan varit framme, samtidigt som man med fördel kan anlita Casula i förebyggande syfte.
- Idé & koncept
- Visuell identitet
- Webbplats
- Trycksaker
- Text & foto
RÖster från kunder
”Östling Creative hjälper oss med bland annat varumärkesutveckling, visuell identitet och PR/information. Det har resulterat i ett riktigt lyft för vår marknadsföring!”
”En del av vår framgång beror på vårt samarbete med Östling Creative. Vi får hjälp med marknadsföring och kommunikation som träffar precis rätt!”
”Östling Creative har hjälpt oss med bland annat kommunikationsstrategier, projektplanering och projektgenomförande med ett mycket gott resultat. Jag uppskattar särskilt att de tar helhetsansvar och verkligen löser allt – ingen arbetsbörda hamnar på en själv!”.
”Östling Creative har hjälpt oss med informationsinsatser av olika slag sedan 2007. Det blir alltid ett bra slutresultat och vi uppskattar speciellt den raka och ärliga kommunikationen.”
Föregående
Nästa
kontakt
Hör av dig för ett samtal om hur vi kan bidra till ökad framgång för din organisation!
Fyll i formuläret, ring 0470-34 79 80 eller mejla info@ostlingcreative.se